2010. március 16., kedd

Hív a természet!




Az oldalamat egy számomra kedves kis virág a leánykökörcsin ihlette, bátyám gyönyörű fotóival (és remélem nem jár erre, mert kisebb szentség törést követtem el, ugyanis meglomóztam a képeket. 

Nos a kis virág egy időben megtöltötte az egész kertet. Rengeteg fajta és szín változatban pompázott. Ma már egy-két helyen van, de nagyon szép emlékek fűzödnek hozzá. Többek között az a történet amikor bátyám amcsiktól (kint volt egy évet) haza küldött egy csomó magot és a kis csomag vámja kb 3 szor került többe mint amennyit a magok értek... :D
Mivel a családomban két-három egyén is mániákusan imád növényeket fotózni, nem volt gond azzal a részével a kihívásnak, hogy honnan szedek ilyesmit, annál inkább a témával, vagy egy napot válogattam mire kitaláltam mi legyen a téma... ;) :D Ráadásul még csak most kezdek megbarátkozni az ereménnyel.... olyan hiányérzetem van az oldallal kapcsolatban, bár talán már múlik, a fotók végülis visznek mindent rajta! ;)

felhasználtam:
- Tiziano akvarell karton
- artemio pecsét készlet
- Yabo kiegészítő karton csomag
- Yabo gombok
- lepke lyukasztók
- Deka akril festékek
- fehér durva felszínű akvarell karton
- lila noname zselés toll

10 megjegyzés:

Merika írta...

Nagyon tetszik a virág, és az oldalad is!(biztos a kis festék maszatolás miatt))))! Tényleg szupi, viszont nagyon érdekelne hogy csináltad a feliratot? Elárulod?

Vera írta...

Köszönöm szépen, én is és a virág is! :D

Jaj bocsánat, azt hittem egyértelmű. Itt is és az előző hasonló Horizon-os oldalamnál egyszerűen cerkával felírtam a feliratot és fehér akril festékkel átfestettem (kicsit ducibbra) majd ennél lila zselés tollal kihúztam a szélét (másiknál fekete tusfilccel).

Kósa Andrea írta...

gyönyörűűűű oldal, no meg a virág is... itt vagyok nálad egy ideje, leskelődöm... és nagyon jól érzem magam... csak akartam, hogy te is tudd... :)))))

Nóri írta...

Nem nagyon van időm kommenteket írogatni, de most megteszem, mert nem mehetek el emellett a gyönyörűség mellett szó nélkül! Az, hogy tetszik, nem fejezi ki pontosan a rajongásomat. Olyan jó merész a színvilága (lila-kék), és szerintem a bátyád nem bánja a lomozást sem, nekem nagyon bejön, már a cikkért is odavoltam. Szóval gyönyörűségest alkottál megint, és nekem nagyon tetszik ez a stílus ahogy most alkotsz! Gratulálok!

Janka írta...

Hű, de vagány oldal lett! Ez a lilás-kékes maszatolás nagyon bejön, és a képeid is szuperek :)

Bekukkantasz hozzám? Van valamim a számodra :)

Atyus írta...

Ez még mindig fantasztikus!:)
Nézz be hozzám! Vár egy kis meglepi! ;) Aztán titkos dolgokat tessék írni! :P

{Hana} írta...

Szintén zenész :-)
http://hanachan-flo.blogspot.com/2010/03/igyexem.html

Honey írta...

Játékra hívlak! Nézz be hozzám!
Üdv: Honey.

Zs'Art írta...

Szia,
Nézz be hozzám, ha van kedved, játékra hívlak. :)

Nóri írta...

Érdekelne mit olvasol mostanság, nézz be a blogomra!