2010. március 1., hétfő

Spring '09




Van egy hírem ami még nem kapott nagy dobpergést itt.... A scrap.hu-n felkértek szerkesztőnek!!! :) Volt ám hűhahúha a levél után, na de naná, hogy egy percen belül igent mondtam. :) Azóta írtam egy cikket (jön hamarosan a következő) és múlt pénteken pedig volt egy scrap chat-ünk is. Amin (meg ugye az utána lévő napokban :P ) ezt az oldalt készítettem.

Felhasználtam:
SBK virágok
SBK textil milton
Yabo karton kiegészítők
BoBunny kétoldalas papír
Bazzil fodros magos papír (?)
3 féle lepke lyukasztó
Color Box Chalk
Rayher hakvány rózsaszín karton
Rayher miltonok

6 megjegyzés:

Honey írta...

Ez eszméletlen szép lett!! Nagyon tetszik! Annyira helyén van rajta minden, a képek, a papírok, a virágok, pillangók, minden. Teljesen hatalmába kerített! :o) Úgy szeretnék én is ilyeneket csinálni! A szerkesztőséghez meg nagy gratuláció! Remélem sok cikket olvashatunk majd tőled!

ilgya írta...

Szívből gratulálok!! Szerintem is ott a helyed! Az oldalad meg fantasztikus! Ez is dobpergést érdemel!!

Atyus írta...

Én is gratulálok sokadszor! :D
Azt hittem már be se jelented! :P
Az oldalad pedig eszméletlen. A varrás szupi lett, megérte várni rá. Azt pedig teljesen megértem, miért tettél rá 4 képet. Szuperek a fotók!

éva judit írta...

csak pillogok,annyira jó,hajjj

eralilla írta...

Nagyon szépséges oldal. Gratulálok, s sok örömet az új "munkádhoz"

Vera írta...

Köszönöm szépen a gratulációkat, nagyon nagyon jólesik! :D XO