2010. április 1., csütörtök

Country Chic



Country Chic

Már jó ideje váratott magára ez az oldal. Az elképzelés, hogy anyu fiatal felnőtt (?) korából megörökítek valamit. Főleg az érzés volt meg, kisfalusi lány aki távolabb, egy nagyobb városban tanul, ráadásul akkoriban fiús szakmát (építészetet). Közben gyűrűzik a trapéznacik és kócos hajak divatja. A fiatalok körbe vonatozzák Olaszországot, ahol padon alszanak egy hátizsákból élnek és élvezik!!! Ezen a képen pesti unokatestvérével a bizonyos "kisfaluban" beszélgetnek a füvön.

Felhasználtam:
- Inspirational Vintage fél magos papír (köszi Janka) :)
- Woodware fodros kör lyukasztók
- NitWit - Oh the passibilities digi készletből két papír nyomtatva
- fehér akvarell karton
- Rayher virágszirmok,
- Lyukasztott-doborított lepke Linseytől :) kösziiii!
- házi mist:fehér és rózsaszín a lepkén.
- A fénykép alá egy barna vastagabb kartont raktam (2mm) téptem, csiszoltam és tintáztam, így értem el a régi karton lemezre kasírozott fénykép hatást.
- Idézet:Quimby

1 megjegyzés:

CraftCrave írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [01 Apr 02:00pm GMT]. Thanks, Maria