2010. április 12., hétfő

Nurse...




A yabo szürke kartont házi mistjeimmel alaposan megfújkáltam majd a fóliára nyomtatós technikával egy angol szöveget kapartam a papírra. A kartont kicsit vasalni kellett, mert adtam neki rendesen mistet. :) A középső nagy manga képet 2 milis könyvkötő kartonra ragasztottam, majd megdolgoztam a szélét, ismét, mintha régi kasírozott fotó lenne.
A két bal szélső-alsó kép azt jelképezi amit a kórházban szerettem. A műtőt és a PIC-et (koraszülött osztály). Ezt nem lehet megmagyarázni egyszerűen erre a két helyre húztak láthatatlan karok erősen.

- Yabo szürke karton,
- Yabo Azúr címke készlet
- sok féle színű házi mist
- házi kaparós (fóliára nyomtatós) pecsét/matrica.
- saját kommencímke készletemből a kék fodros
- doodle-k sk.

8 megjegyzés:

Janka írta...

tök jó lett!!! bírom a mistjeidet és a kaparós matricát :)

Eszter(beszteri) írta...

Imádom! Annyira érdekes hatású lett az egész oldal, ugyanakkor annyira bájos. Az a kevéske kis kék nagyon feldobja.

Atyus írta...

Még mindig szupi! :D
Vár nálam egy kis meglepi! :) Kukkants be!

Atyus írta...

Nézz be hozzám, még egy meglepi :)! (Ez most nem sokat-írós :))

Honey írta...

Tudom, unalmas, hogy tőlem általában díjat kapsz. De mit csináljak, ha még mindig szeretem a munkáid? :o) Ide is nézz be: http://www.honeymano.blogspot.com/

Jovi írta...

Szeretem a blogodat. Nézz be hozzám! :) Nem érdekel, hogy sokadszorra kapod meg, akkor is szeretem és kész:)))

Titty írta...

Gyere Veka, nézz szét nálam is!

http://tittyscrap.blogspot.com/2010/04/dijak.html

Tittina írta...

Nem vagyok hajlando valtoztatni a listamon azert, mert mar megkaptad. :) Neked szantam, Neked is adom:
http://tittinapocska.blogspot.com/2010/04/es-meg-egy.html