2010. június 23., szerda

Újrakezdés


"Mert örökké nem eshet!"


Újrakezdek, igen, én is. Nagyjából mindent. Most kezdenek oszladozni a felhők, hogy legalább lássam merre is kell keresni az eget. :)
Az oldalam a félelmek leküzdéséről szól, én jó régóta éltem úgy, hogy hagytam vigyen az ár, majd valami lesz, hiába képzeltem el dolgokat nem tettem meg. Szóval most gyökeres váltás és
In omnia paratus! ami annyit tesz: "Mindenre készen!"
És valóban, az oldal érdekesssége még (mert biztos feltűnő, hogy más mint amit szoktam gyártani mostanában), hogy életem első gyors oldala, de nem is feltétlenül azért, mert siettem. Egyszerűen lenéztem a képekre és tervbe vett papírra és gondoltam, és minden első gondolatom tovább kerekedett és kivételesen nem engedtem, hogy agyaljak rajtuk. Nagyjából az vezérelt, hogy "csináld, vágj bele, tedd amit érzel!" És bár lehet, nem életem fő műve, szeretem. Az elszántságot jelképezi számomra és ki is raktam, hogy véletlenül se felejtsem el, mert most ugranom kell! ;)

In omnia paratus!

3 megjegyzés:

Jovi írta...

Hagyd magad máskor is a szívedtől vezérelni! Szerintem fantasztikusan jó lett az oldal. Drukkolok, hogy az ugrásod olyan jól sikerüljön, ahogy azt te szeretnéd:)) Big hug!

Szilvi írta...

Hajrá Vera! Bármit meg tudsz csinálni, ha tényleg akarod. Számolj majd be néha a fejleményekről! Gondolok rád sokat. Egy kis váltás amúgy sem árt pár évente... ;)

Mesi írta...

Drága Veka! Gondoltam Rád sokat a napokban, jó volt chatelni és már nagyon vártam ezt az oldalt. Drukk-drukk, és fel a fejjel! Tényleg nem esik mindig, még odabent sem, és jó, hogy ezt nem kell bizonygatni, mert látod magadtól is! Pussssz!