2010. augusztus 19., csütörtök

Egy nehéz nap éjszakája




A hard day's night -- énekli a négy gombafrizkós srác, hát pont így volt ez azon a bizonyos napon. Sikerült olyan pofás kis csattanóval lezárnom az amúgy is gázos napot, hogy nem igen volt mit tenni barátnőimmel...orvosolni kellett a dolgot, amúgy éjszakába vagyis inkább hajnalba nyúlóan. Akárhogyis igenis meg van az út közepén fekvésnek és a lámpa alatt táncolásnak a maga romantikája! Jah és hogy az oldal szét van csúszva? Megeshet, hiszen erről szól, ne tessék Z vonalat keresni, ez most csak úgy örvénylik... :) Az oldal persze nem csak arról szól éppen mit csináltam inkább amolyan számvetés. A sok apró szó amit ide oda szórtam, így értelmezendő. Plusz a négy levelű és a kis csillag is jelentéssel bír, épp úgy ahogy az "Enjoy the silence" alkohol ink-kel gyártott biléta is. Az érdekesség talán annyi, hogy újságokból vágtam ki minden szót/betűt ami rákerült az oldalra.


Felhasználtam:


- Bazzil kraft - Tim Holtz papír - újságok - Tim Holtz alcohol ink és műanyag biléta - Kreatúra csipik (nyilak) - Tim Holtz zöld repedő festék

- csőszegecsek, miltonok, egy Yabo félgömb szegecs és egy Yabo csillag
Ez pedig az egyik kedvenc Depeche Mode számom ugyan itt pont feldolgozás formájában, de szupi részlet a VD-ből! Szóval enjoy the silence!!! :)

3 megjegyzés:

icka írta...

eszméletlenül(!) jó lett!
imádom!!!

Borka írta...

hát, basszus, én ezt még mindig csak emésztgetem. itt a bunkerben... ;)

Mesi írta...

Jó sokáig nézegettem ezt az oldalt... basszus!!!! Ez igen, ez scrap, ez valami, ez érzés, ez gondolat, ez művészet, EZ VAGY TE! (még ha az alatta lévő képet nem is láttam...)