2011. április 19., kedd

Paris - textil minialbum

Réges régen, még nagyon zsenge lány koromban jártam Franciaországban, kétszer. Igazából nem kifejezetten Párizsban, oda csak "beugrottunk", ja mindkétszer szakadó esőben sűrű felhőzettel láttam... :)) de még így is szép volt. Az album élőben megtekinthető az Eská kreatív boltban (Győr). Rengetek sok szép textilük van, így megkértek, hogy készítsek egy demo textil albumot. Az érdekesség, hogy a cím Tim Holtz sablon sizzx-el vágva, de nem papírból, hanem fából van, balsafa! :) 






felhasználtam: Textilek a győri Eská kreatív boltból, Yabo tégla album, Tim Holtz ABC sablon - sizzix. Montmartre fotó- Walter Bibikow

7 megjegyzés:

Tipitá írta...

Nagyon-nagyon szép! Tudod, hogy én imádom a textil-albumokat! Ez csodálatos!!!!! Azt hiszem megint kell készítenem egyet!! :))

Réka írta...

Nagyon "texik". :D Gyönyörű kivitelezés, igazi párizsi hangulat ... nagyon irigyellek a bolt miatt is ... bárcsak az ország keleti felén is lenne ilyen kreatív bolt ...

Mesi írta...

De jó lett! Ez az, amit említettél a múltkor ezek szerint. jó, hogy megcsináltad, mert így eszembe jutoitt, hogy az enyém sincs még kész! Na majd most! Köszi az inspirációt!

Janka írta...

egyszer nagyon szeretném kipróbálni ezt a fajta albumot. köszi az inspirációt!

Zs'Art írta...

Vera, lehet, hogy ezt az albumot én láttam az ESKÁ-ban???? :)
Egyébként szuper lett, nagyon tetszik.

Zs'Art írta...

Update-elem a megjegzésem, mert most a szöveget is elolvastam :D :D :D

Réka írta...

Ohhh, olyan csudiszép ez az album. Mindig vissza-vissza járok megnézni. :)