2011. augusztus 27., szombat

A legfontosabb - vászonkép

Az első vászonra pingálás és scrapbook ötvözés. Nehezen indult, mert ajándék és sokat agyaltam rajta, hogy eltaláljam a stílust. Azt hiszem nagyon sikerült! :) Legalábbis örült neki aki kapta, és ez a lényeg, nem? :) Az biztos volt, hogy nem lehet nagyon art-os, laza nőies kellett, de úgy szabadon. Az idézet eredetileg angol (azért ilyen kis furi magyarul, de semmi jó magyar idézetet nem találtam, ami legalább ennyire velős lenne..) Sabee-nál láttam, szintén vászonképet készített vele. Igazából csak véletlenül vágtam bele, barátnőm ajándékán agyaltam valami scrapbookon, de ő egy beszélgetés alkalmával adott egy tippet, hogy valamit a falra szeretne. Nah bevillant egyből a réges régen eltervezett vászon próbálkozás (szerintem több mint 1 éve pihent már a polcon) és ez az otthonos idézet. Az érdekesség, hogy pont olyan Viva pecsételőm van, amilyen falfestés mintát kinéztek maguknak a hálóba... ;)



Elkészítés pár lépésben:

1. Öntapadós betűkkel kiraktam a szeretek szót, és jól rányomkodtam. Persze itt fontos, hogy elrendezzük fejben előre a szöveget és a képet.
2. Majd elkezdtem világos karamell és tejeskávé akrilokkal festeni, de úgy, hogy ne legyen egyenletes, majd a széleket sötétebb barnákkal maszatoltam össze.
3. Amíg száradt kinyomtattam a fotót szépiában, ráragasztottam a méretre vágott könyvkötő kartonra és a fotó szélét elkezdtem tépni csiszolni, majd tintáztam és akril lakk spray-vel fixáltam, mert mégis falra kerül.
4. Kicsit fújkáltam misttel és felpecsételtem az indákat.
5. Kinyomtattam a szavakat és felrajzoltam a vászonra, majd festettem, és tussal kihúztam a vékonyabbakat. A nagy A betű egyszerű tesco-s betűkészletből van, átfestve.
6. A fotót erős kétoldalúval rögzítettem, a két csavar csak dísz, de nem bírtam ki... :)
7. A legvégén a két kávéfolt került a vászonra, azt se bírtam ki... :)

8 megjegyzés:

Timi írta...

Imádom, nagyon-nagyon tetszik Vera!!!!!!!!!!!!

teebolya írta...

Aztaaaaaa!!!! Nagyon szuper lett!!! Ez tényleg nagyon jól sikerült.

Merika írta...

Veka ez igazán jól sikerült darab lett!

Sabee írta...

csatlakozom a lányokhoz! nekem is nagyon tetszik :)

Vera írta...

Köszönöm szépen lányok! :))

Janka írta...

tényleg nagyon hangulatos. mondjuk, az idézetet nem bírtam kisilabizálni. :(

Era85 írta...

Ájulós alkotás, az egyszer biztos!!!! Belopta szívembe magát! IMÁDOM!!!!

Kriszta73 írta...

Húúúú, hát ez nagyon tetszik!!! Imádom a régies dolgokat...