2011. október 20., csütörtök

MAMA album - Praktika megjelenés

Tudom, tudom, csak röpke fél éves csúszásban vagyok ezzel az albummal, bocsi. :) A képek minősége miatt vártam, mert csak futtában tudtam lefotózni, ugyanis rohantam vele amikor Borkának küldtem Pestre, meg rohantam mikor a Mamához vittem... meg úgy volt lehet lesz stúdió fotó amit megkapunk, de aztán gondoltam nem várok tovább összeszedtem ps-ben valamelyest őket és íme a teljes vintage-szerű album, ami a magazinban megjelent még májusban. Az elkészítéséről annyit, kizárólag itthon fellelhető alapanyagokból dolgoztam, elérhetőségek a mellékelt magazin oldalakon megtalálhatók. A fed és hátlap akrilfesték + felül repesztőlakk (két komponensű) + patina, majd fixálás gyanánt a jól bevált akril lakk spray.














Praktika magazin 2011/5


6 megjegyzés:

Timi írta...

Gyönyörűszép!!!!!

Era85 írta...

Itt még szebb, mint az újságban! Sokkal többet mutat! Nekem az újság is megvan! :)

Zalán írta...

Vera, ez nagyon ott van, gratula!

Budaházi Brigitta írta...

Nagyon szépséges, szeretettel gratulálok a megjelenéshez! Megvettem én is, megőriztem.

Vera írta...

Köszönöm szépen a kedves gratulációkat! :)

Anna írta...

Gyönyörű!!! Sajnos nekem nincs újságom, erről csúnyán lemaradtam...:(