2011. november 6., vasárnap

Cukorka gyúrás és más apróságok

Elmúltak az őszi ünnepek és a sok narancssárga és barna szín kellős közepén égető sürgősséggel egy scrap oldalból kiindulva cukorka gyártásba fogtam. Aki volt a 2009-es Scrap Táborban, már megtapasztalta az amcsi cukorkák iránti mániámat (mindenkinek sütöttem 2 db ilyesmit). Nah hát ez újra előjött, mert új színeket akartam. A sokat emlegetett minialbumomra kellett, mert az utolsó oldalt cukorkáktól csöpögő nagyon cukiságos vonalon álmodtam meg, cola típusú retro felirattal, és ehhez elengedhetetlen volt az új cukorka kollekció. Aztán elkapott a gépszíj és azon kaptam magam, hogy túl vagyok egy gyűrűn és egy hozzá tartozó pötty fülin, aztán meg sem álltam a karácsonyi szettig... öm... :D Nekem a bedugós pötty fülik a mániáim így kénytelen vagyok hiper apróban gyurmázni és ezért nem mindig tetszik ami sikeredik, de ezek most kifejezetten édesek lettek (már nekem). :) A fülik 7mm átmérőjűek, csak a fehéren lóg túl egy kicsit a cukorka pár milivel.







És íme egy kis sneak peak az album utolsó oldaláról, ami az egészről tehet :)




Pin It

6 megjegyzés:

Bodnár Gréti írta...

Naaaaaaaaaagyon jól néznek ki!*.*
:)

Viki írta...

Ennivalóak! :) Nagyon klasszak, a gyűrű a kedvencem!

Timi írta...

de cukik!!!

Tipitá írta...

Az a rénszarvas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nóri írta...

Édesek... mennyit utaljak egy füliért?

Vera írta...

Jaj, köszönöm, nagyon kedvesek vagytok! :)
Nóri, ne hozz zavarba, egyáltalán nem gondolkoztam eladásos gyártásban, ahhoz sokat kéne szépülniük még! :))