2011. november 8., kedd

I shoot people! - elvetemült fotósnak, vagyis nekem! :)

I shoot people! - vagyis Lelövöm az embereket!. Pár hete több ilyen plakátot is találtam a Pinteresten és egyből át is alakult a már meglévő nyaklánc tervem, ami lazán csak I love photography lett volna, de ez az angol szójáték, legyőzte, legalábbis egyenlőre. A plakátok után pedig szembe jött egy medál, amitől kész voltam és hát le is másoltam ő a második medál. Természetesen türkiz színben úszik minden, ahogyan azt kell. Az első nyaklánc a nagyobb mutatvány és azon is van a kétértelmű szöveg poénja, egy pisztoly. Már megtapasztalhattátok az első ilyen fekete humorú nyakláncomnál, hogy szeretem az ilyesmit, és ez nagyon adta magát. A gyurma gép 1,3*1,5 cm + a szíj és a láncos obisapi. Az egész gépet próbáltam megformázni, na persze ilyen picibe nem épp tökéletes, de valahogy nem is kívánkozott ki belőlem most a "hűde maximálisat akarok" érzés, ez így lett cuki. A pisztoly pedig 0,5*2 cm. Teljesen saját ötlet még a polaroid gyűrű, amin a fehér keret szinten gyurma és sütés után ragasztottam bele az egyébként 1*1,2 cm-es képet, aminek már a nyomtatásával is megszenvedtem, mert ekkorát ugye nem tud a nyomtató, így egy szélesebb fehér alapra raktam, hogy becsapjam a masinát. ;) A harmadik medál plakátja eredileg nem így néz ki, ezt átvariáltam és egyszerűen egy üvegkavicsot tettem egy nagyon pici fém veretre. Ebben a technikában annyira nem bízok, mert a ragasztás sztem bármikor elengedhet egy ütődés hatására, de már rég kiakartam próbálni. Az utolsó egy gyűrű és kivételesen nem türkiz, sima sárga, de chevron!! (Nah ha valaki tudja ezt magyarul pontosan, hogy illik mondani, kiokosíthat, mert hát, amit amúgy jelent szótár szerint kismillió érdekeség, többek között szarufa és rendfokozati jelzés :D ) és kézzel beleírtam, hogy szeret... Sajna ennél látszik a legjobban, hogy kapkodtam és a fránya 3D elég bubis lett, de ráfogom, hogy vintage! ;)





Szép napot és boldogságot! ;)

Pin It

7 megjegyzés:

Blithe írta...

Nagyon klasszak :) !!! És persze mókásak :)

Timi írta...

Nagyon szépek ötletesek Vera! a 3d amivel feltöltötted az pontosan mi?

Vera írta...

Köszönöm lányok!

Sima Rayher 3D lakk. Előző ékszereknél már írtam róla. :) Katica van a flakonon. ;)

{Hana} írta...

Nagyon klasszak!!!! Gyűrűk.. óóó! A fekete humor a legjobb féle :-)))

Timi írta...

Köszönöm Vera!

Tipitá írta...

Ááááááááá! Be...halás!! Nagyon-nagyon tetszenek!!! Most csak a képeket néztem, mert nincs időm olvasni, de majd jövök!!

Budaházi Brigitta írta...

Fantasztikus vagy! Illenek hozzád, ezt így látatlanban állapítottam meg. Bírom a stílusodat!!