2011. december 18., vasárnap

SMASHing, pumpkins!

Smash Book. Összeállítottam a saját smash book-omat, ami igazából nem is újdonság az életemben, hiszen nekem zsenge koromban minden naplóm így nézett ki. Tele voltak mozijegyekkel, belépő karszalagokkal, egymondatos megjegyzésekkel, szinte soha nem normális regényírós napló volt, csak ilyen címszavas, firkálós, beragasztós, és mivel alapból szeretem a hirtelen scrapet, meg a dudlikat annyira adta magát, hogy csinálok újra ilyet, de nagyobb hangsúlyban teret adok a festésnek-firkálásnak benne, ezért vettem egy csomag legolcsóbb akvarell kartont és felszabdaltam A5 méretre. A könyv alapja egy kiszuperált elválasztókkal ellátott nagyon vastag spirálozott füzet szerűség volt (kár hogy nem fotóztam le előtte, randa zöld színe volt a borítónak). Lényegében ezt a félig műanyag félig vastag szövet borítót fedtem általam választott (még a fényképezőm nyakba akasztóját vontam be vele pár hónapja) maradék türkiz pöttyös anyaggal, és egy régi régi kezdő scrapper koromban vásárolt 30*30 -as album borító lapjával. Vágtam még pár scrap papírt is az akvarell papírokhoz és elvittem spiráloztatni, vagyis csak kilyukasztatni. (sürgősen kell egy gép itthonra...) Színes papír csak mutatóban van benne, mert tényleg teret szeretnék adni majd a képzeletnek. Maszatolás, rajzolás, minden ami belefér. Szóval ez amolyan art journal smash book lesz, amit 4 részre osztottam: hétköznapok-mi, mixed media, inspirációk, bakancs lista. :) Még nincs kész a borító sem, az majd a smashelés része lesz, ez a váz, amit most láttok és erre fogok tovább építkezni 2012-től, amíg be nem telik.








9 megjegyzés:

Timi írta...

Szuper!!!!!!!!!! :)))))

{Hana} írta...

Huhúúú, de szuper lett!!

Réka írta...

Nagyon tetszik, Vera! Igazi gyöngyszem. Alig várom, hogy összemaszatold. :)

Kriszta (hozak) írta...

De jól néz ki! Majd mutasd légyszi akkor is, ha telefirkáltad.- :)

Nóri írta...

Hajnalban már belekukkantottam,nem bírtam ki, de csak most van időm reagálni... Már most nagyon-nagyon tetszik, alig várom hogy vekásítsd!

Bmary írta...

Hű, nem semmi album lesz!!Nagyon -nagyon tetszik:)

Borsaborsa írta...

Most látom csak! NAGYON JÓ LETT!

Budaházi Brigitta írta...

Hű, de kafa, csak most látom! Ez ám nem semmi, Vera!!!!!! Totálszerelem.

Janka írta...

Hú, de klassz! Kár, hogy nem fotózod előtte, mert tök nem tudom elképzelni, mit vonhattál be az anyaggal, vagy hogyan.

Kiváncsian várom, mit pakolsz bele :)