2012. január 15., vasárnap

Metal stamping...

...vagyis betű és szám beütő készlet, első próbálkozás. Pár éve láttam először egyedi fém ékszereket amerikai blogokon, akkor nem is gondoltam, hogy könnyű hozzájutni ilyen készletekhez. Persze amcsiknál már millió féle betű és számtípussal kapható jó pénzért, nálunk meg ami van a barkácsáruházban, az van (sima nagy nyomtatott betűk). :) De kipróbálni gondoltam ez is megteszi. A legolcsóbbat választottam, határ a csillagos ég, gondolom a hegyek keménysége és élessége, kidolgozottsága miatt vannak különbségek. Az enyémmel ahogy eddig észre vettem alumíniumba, rézbe, fába tudok majd ütögetni, valamint süthető gyurmába is. :) Még nem vettem hozzá fémeket, csak amit a ház körül találtam, azon próbáltam ki, de meg is tetszett ez a kopott alu szalag, amiből két eltérő méretű csíkot vágtam, majd dátumok kerültek bele sólyomszem gyöngyökkel.




Pin It

9 megjegyzés:

altalena írta...

De jó, hogy találtál itthon is ilyen készletet! Nagyon csinik lettek a fémcédulák!:)

Timi írta...

Hogy én ezzel mióta szemezek!!!!De jó, Te pedig meg is valósítottad!!!melyik üzletben találtál rá?
előre is köszi :)

Vera írta...

Köszike! :)

Én internetes barkácsáruházban, árgépen keresztül. Beírod a keresőbe és kiad sokat, de gondolom bármelyik nagy barkácsáruházban megtalálható.

Sabee írta...

Hű Vera!!!! tök jó, hogy vettél, tessék csak próbálgatni ezerrel!! :)))) olyan régóta szeretnék "metal stamping" nyakláncot!!!

Franciska Varga írta...

Nekem is nagyon tetszik. :) Karácsonyra majdnem meg is leptem magam egy készlettel, de aztán mégsem vettem. Most meghoztad megint a kedvem. :)
Szép lett a nyaklánc. :)

Júlia írta...

Kedves Vera!
Leírnád, hogy hol vetted, mennyiért, és hogy ezek hány mm-es betűk?
Köszönöm! :)

Vera írta...

http://bolthely.hu/lomen

3mm

Júlia írta...

Köszönöm! :)

Niki írta...

Szia Vera!
Szeretnék készíttetni Veled ezzel a technikával valamit, de jó lenne privátban megbeszélni. :)
Írnál ide nekem ha megkérlek?
mehnniki (kukac) gmail (pont) com
Előre is köszönöm, várom a válaszod!! :))

Niki