2012. március 12., hétfő

Dátumbélyegző - újratöltve

Az első nagy szerelmem scrapbook-os szárnypróbálgatásom kezdetén egy nagyon édes régi szalagos dátumbélyegző volt (kép hátterében) még a '80 - '90-es évekből. Az éveket ugyan nem nagyon tudom róla használni, de az ósdi kopott elmacskásodott gumi szép rusztikus lenyomatot hagy és belezúgtam, elkezdtem az oldalaimon használni. Ma már nincs olyan oldal, amire ne ezzel írnám a dátumot. Aztán sokszor előfordult, hogy nagyon hiányzott az év, de nem találtam akkoriban ilyesmi bélyegzőt. Egy ideig nem is foglalkoztam vele, míg nem újra kezdett divatba jönni, mert Lizzy tervezett egy csudiklassz verziót, amire persze nekem is szívdobogásom lett. Érdekes átgondolása ez a tipikus irodakelléknek, :) és persze mi imádjuk érte! :) A lényeg az rossz viszonyban vagyok a külföldi rendelésekkel így én nem fogok mostanában ilyennel flangálni, de nincs csüggedés! ;) Ugyanis a Müllerben ráakadtam egy nagyon olcsó kirakós bélyegzőkészletre, amiben rengeteg ékezetes betű és minta is megtalálható (3mm) bárhogy kirakhatom és bélyegzős nyomatot ad, nagyon tuti. Aztán csak nem hagyott nyugodni még így sem a "lejárt" szalagos dátumbélyegzőm és hogy milyen jó lenne abból is egy új fajta. Háát naná, hogy kisebb akadályokba ütköztem a győri irodaszer szaküzletben, mert csak ilyen újhullámos volt (öntintázó vagy mi) ebben a verzióban ami szépen magyar ékezetekkel kiírja a hónapot. Sima szalagosban csak a számdátumos.... Ez a verzió még mindig a legolcsóbb megoldás volt (a mindenféle magyar netes rendeléseket is nézve) így megvettem 1400,-ért. Gondoltam szétszedem. Miért kell szétszedni? Azért mert a scrapper tudja az eredeti talp túl széles ahhoz, hogy szépen a fotó fölé tudjunk vele pecsételni. Kivettem. Borzasztóan esetlenül nézett ki, és nem is volt olyan jó fogni. Ennek bizony valami borításra van szüksége, gondoltam..... gondoltam....még vagy pár órát gondoltam éés végül megszületett a terv. Alumíniumból hajlítottam rá egy alapot amit rá tudtam erősíteni, mert a két végén volt egy - egy kiálló kis bütyök így kilyukasztottam az alu lemezt és rápattintottam. Jó váz kész, de ronda szóval el kell takarni, valami kellemes tapintású cuccal ami azért kemény. Süthető gyurma! Ráformáltam és levettem, mert hát együtt nem süthettem meg ugye :D (először kellett volna aluval együtt sütni majd rögzíteni, de hát az alkotás fázisában még nem láttam ennyire előre) ezért az illesztések sajna nem is szépek, de egyedi és mentazöld és az apró termete miatt tökéletes smash kellék lett! ;) A szöveget a kirakós bélyegzővel nyomtam bele. 




Az ok amiért szét kell kapni. A Vekásított verzió befér most így minden kis zegzúgba egy minialbumon is, a másik alátámasztásos műanyag vacak nem....





A mostani szerelem a chevron. Tavaly már csináltam egy szupi chevron pecsétet dekorgumiból (az első évados albumomnál debütált). most pedig egy nagyon pici 8mm magas apró nyilakból álló sort kreáltam. Szintén olcsóbb mint ugyan ilyen szilikon bélyegzőt rendelni. ;)




Az egyedi külsejű dátumbélyegzőm és az sk nyíl pecsételőm "nyomai". :)


Alkossatok bátran egyedi kellékeket, kiegészítőket, még jobban is fogjátok szereti mint a drága cumókat! ;)

Szép napot, jó alkotást!

  Pin It

9 megjegyzés:

Mónika írta...

Na neee máááá. Mindig tudtam, hogy kreativitásért nem kell a szomszédba menned :))) Na de ilyeeet. Kész vagyok. Gratula meg minden.

Janka írta...

Nem gyenge!!! :D Nagyon bírom!

Timi írta...

Fantasztikus Vera! 5 perc alatt megvolt a chevron ragasztással együtt! Csak ajánlani tudom én is mindenkinek!

Mörjike írta...

Sütigyurmás dátumbélyegző, nyami, ezt ki kell próbáljam. Irtózatosan jól néz ki ez a menta!!! Alumínium lemezt honnan lehet beszerezni?

Dekorgumiból én is szoktam nyomdákat készíteni, jó móka. :)

Vera írta...

Köszi lányok! :) Hirtelen felindulásból bütykölés... :)

Alu lemezt apu és párom apu sufnijából gyűjtöttem eddig, mert a barkácsáruházakban nincs ilyen vékony, azt mondják gyártót keressek... egyébként meg méhtelep. ott ugye akad ájumínijum! :D ;)

alu szalag és lemez a hivatalos neve, de még nem találtam bótit. :(

Szilvi írta...

Hát ez nagyon király. Azok a csíkok, nem is tudtam, hogy nevük van, nekem is nagyon bejönnek. Ügyi vagy az sk-zással!

Szilvi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Erika Bánné Szikszai írta...

Hát ezért imádok erre járni feléd! Mindig dobok egy hátast, milyen ügyes vagy!

Réka írta...

Egy pillanatra nem figyelek és máris lemaradtam az újabb alálmányaidról. Nekem nem nagyon mennek ezek a sajátkészítésű izék, de ilyenkor mindig úgy irigykedek, hogy milyen ügyesen megoldod ezeket és tényleg mennyivel jobbak mint a gyáriak. :*