2012. március 31., szombat

Homemade baker's twine - A bűvös kétszínű madzag házilag

Jó ideje rajongunk érte, de kapni csak a nagy vízen túl lehet, pedig nagyon egyszerű valami és már nem a washi tape! Mi az? :) Igen a kétszínű madzag. Több házi megoldást láttam már, de mind filces festésen alapult és az nagyon nem jött nekem be. Ezért neki estem ma délután hogy mégis egy hagyományosan elkészített mennyi időbe kerül és hogy a legegyszerűbb megvalósítani. Nos kérem nem volt 10 perc pedig én a türkiz madzagot festettem selyemfestékkel (víztiszta híg lötty) és szárítottam. ;) A madzag maga lehet egy már sodort fehér pamut fonal amit szétbontassz (nekem ilyenem volt), vagy nagyon egyszerűen hímzőfonal (gyöngy vagy a vastagabb féle, amivel keresztszemezni szoktak), ezeket olyan színben lehet venni amit csak elképzelsz és így nem kell festegetni. Majd összetekertem és textilre való (de bármelyik féle jó) decoupage ragasztóval átkentem vékonyan az ujjacskáimat használva. És kész! Nem egy spanyol viasz, de a filces megoldásnál nekem sokkal jobban tetszik az eredmény. 



Szép hétvégét, jó alkotást! :)

3 megjegyzés:

Szilvi írta...

Ügyes!!!

Janka írta...

Tuti! Engem érdekelne részletesebben is a dolog :D Milyen madzagot használtál? Hogyan festetted a színeset?

Vera írta...

Köszi lányok!

Janka, frissítettem a bejegyzést! ;)