2012. április 7., szombat

NótaTatyó és türkiz nadrág

Az eredemény egész napos vigyorgás! Nos, aki hozzám hasonlóan pinnel és mászkál amerikai designerek blogjain jól ismeri a aktuális trendeket. Ami rájöttem egy érdekes dolog. Valahogy nálunk ritkán vagy csúszva lesznek a dolgok ebben a stílusban ismertek "trendik" ami engem nem zavar, (mert sosem voltam az) csak így nehéz hozzájutni, ha valami nekem is megtetszik úgy igazán.  Így volt ez most. Ácsingóztam ilyen türkiz vagy menta nacira régóta, de csak pinnelgettem őket azt meg ugye nehéz felvenni. Péntek délután végre találtam egyet. Otthon pedig várt egy pizzás dobozban (scrapperek!!!! ;) ) a Böbe fantázia nevű NótaTatyóm. Annyira furcsa volt kibontani az évek során jól megszokott pizzás dobozt és most az egyszer nem scrap alapanyagokat rejtett. :))) Az izgi része még az volt, hogy vajon milyen bakelit került bele, hát mindegyik tuti. Egy Abba és egy V moto-rock album. Nálunk egyébként még használatban vannak bakelitek, ez olyasmi lehet mint a Lomo-s fényképezés. Simán le lehetne játszani a táskámat legalábbis pár számot róla ahol nincs szegecselés. ;)






Tapsi füles és bari híján Bobóval kívánunk nagyon boldog nyuszi ünnepet!


1 megjegyzés:

Anice kötős blogja írta...

Klasszak a fotók is! Hú de fiatal vagy:))