2012. április 17., kedd

Tűnő gyerekkor - smash book

Mostanában véletlenszerűen születnek olyan képek, amik amolyan filozófikus gondolatokat váltanak ki belőlem. Az egyik ilyen képből smash-eltem egyet a hétvégén. Hm, érdekes volt, mert elszakítottam magam az állandó kékes türkizes mániámtól annak ellenére, hogy fekete-fehér a kép (eredetileg is) ugyanis vissza akartam adni a hinta valós színét, pontosítva a hajdani színét, mert mára már alig látszik milyen volt. Mivel a legtöbb játszótéren ez volt a színkombó szerintem sokaknak rémleni fog. :) A szürkés mist arany csak nem igen látszik. Kevés dolgot használtam ettől még inkább kisiskolás érzületű lett. A pecsétek dekorgumiból készültek a sablon egy régi fejlesztő könyvből (tesómtól) került elő. A lepkére egyszerűen dekortapaszt tettem, a kétszínű madzagot tekertem a pár hete mutatott technikával. 




Nincsenek megjegyzések: