2012. május 23., szerda

Baby kommandós első vicces "pólója"

Régóta van egy kedvenc grafikai összeállításom. Valószínűsítem egy lelkes katonafeleség montázsolta, ez az. Majd, amikor megszületett katona uncsitesóm kisfia és vicces gyerekcuccot akartam festeni ajándékba, villámcsapásként hasított belém az ötlet, hogy ezt fogom használni, csak másképp. Terveztem a mintájára egy hasonlót, csak apucisat. :) Mivel a részletek miatt nem mertem ecsetes festéssel neki esni a keret is máshogy került rá, a nyomtatott-vasalós technika miatt. A chevronok a dekorszivacsos pecséteim, a keréknyom pedig lego elem, ezek már sima ecsetes textilfestékkel kerültek fel. . 






8 megjegyzés:

{Hana} írta...

Szueeeeeeeeeeer!!! :D

Bogi írta...

Tök jóóó!
Van egy "kommandós" bébi a látókörömben. Megmutatom neki, ha nem baj. :)

Bogi írta...

Ja, bocs, Teabogi vagyok. :)

Béb írta...

És megmutatta... :-) A "kommandós" bébi mamájaként lenyúlhatom? :-)

Erika Bánné Szikszai írta...

Ez állati!!!!!!! Nagyon király kombi lett belőle!

Vera írta...

Köszönöm szépen lányok! Természetesen lopható az ötlet, ezért tettem közzé a grafikát is! ;)

evadraga írta...

Jaaaaaaaaaj, a fenekénél az a kis ide-oda festés! :))) Behalás! :DDD Annyira kreatív vagy! :))

DynaChii írta...

Nagyon ötletes, imádom! :D