2012. május 17., csütörtök

Beszélő nyakláncok

Mostanában újra ütöttem egy kicsit a metal stampinges ütlegelőkkel. Továbbra sem olyan egyszerű használni, mint ahogy azt először gondoltam, de született egy igazi beszédes, önkifejezős medál, vagyis kettő amiből végül egy lett, mert egyszerre hordom. Főleg mert így olyan lettem, mint szegény megboldogult Gomez cica (barátnőm cicája volt) akinek csengettyű figyelt a nyakán és minden mozdulatnál csilingelt a drága. ;) Hát igen az édes elkényeztetett szőrcsomó! Na de vissza a témához, várjuk vidám beszédes medálokkal a nyarat, speciel én a tavasznak is örülnék már!..... :) Írok egy kicsit az elkészítéséről is, mielőtt baj lesz. :)) A fém alumínium lapból vágott kb. dögcédula méretű és sima lyukasztóval került bele a levél, vagyis annak hiánya. Ütlegelés után kiemeltem fekete filccel a betűket. A színes lap fából van, anilin festékkel  és mistekkel színeztem majd kiemeltem a betűket itt is, végezetül ezt lakkoztam.




3 megjegyzés:

Szilvi írta...

Jaj annyira tetszenek ezek nekem! Ügyi vagy nagyon! Kérdésem lenne, hogy hol lehet ilyen láncot kapni? Rendeltem medálalapot és ilyen láncot keresnék.
Aztán, ha befürdök az sk lánccal, akkor lehet, hogy rendelek tőled ilyet, mert nagyon tetszik!:-)(a gyerekek nevével)

Vera írta...

Köszike! Ilyen láncot sztem bármelyik kreatív boltban lehet kapni... legalábbis én ott veszem, tuti, hogy pesten megtalálod bármelyik ékszeres részlegen! ;)

{Hana} írta...

Szuper-Vekás nyaklánc!!!! :)))
A csilingelés sztem külön klassz (és gondolj arra, hogy vonzza a chi-t ;d