2012. május 14., hétfő

A tavasz színe

Kiesett pár hét pedig ötletem van szerencsére bőven és az élet is zajlik ahogy azt kell. Nálunk is volt tavasz de most úgy elkéstem, hogy a cseresznyefa virágait akkor mutatom, amikor már esszük a piros golyóbisokat róla, de sebaj! A történet nem sok. A kertben kezdtem el ezt oldalt csak úgy a smash book-om mixed media fakkjába (mert az én kis könyvem 4 részből vagyis témából áll). Készült is jó sok fotó ahogy ott mókerálok a fűben, majd egyszer azok is megscrappeltetnek. Igazából ez egy olyan oldal amit ha úgy nézek kész van ha meg amúgy még nincs is kész.... lehetne még rá szöveget vagy ezt meg azt pakolni. Jó sok mistet használtam és anilin festéket, csak annyira lágy rózsaszínt hoztam össze a kora tavaszi favirágzások miatt, hogy nehéz volt így este jó képet csinálni. A zsineg természetesen házi gyártású (pár bejegyzéssel lejjebb megtalálható). Mostanában jó néha csak hangulatot papírra vetni, más mint történetet. 



Szép estét, jó alkotást! :)

1 megjegyzés:

kreatívhit írta...

Van amikor a történet annyira szubjektív hogy képi közlése valószínűleg nem volna sikeres.Talán ilyenkor a az érzésvilágát kifejezni bölcsebb is.Az ilyen alkotások szinte mindig kifinomultak és ízlésesek.