2012. június 2., szombat

Első borsó - metal stamping

Ezt is tervezgettem egy ideje és pár napja felbuzdulásból el is készült az első. A borsószemek a gyermekek számát jelölik, itt pont egy (egyenlőre). Ezen a láncon aztán lett minden féle anyag; fém, fa, gyurma. A kerek kis izét egy gyárból szerezték nekem. Ott hulladék, nekem kincs! Rövid név és monogram pont ráfér és nagyon szép matt hatású. A fa lapocskát anilin festékkel színeztem és utána ütögettem bele a számokat. Színes, vidám pont mint az anyuka, akinek készült. ;)



3 megjegyzés:

Szilvi írta...

Hehe, én is pont ilyesmiben gondolkodom, csak ezüstből, de lehet gyurmából lesz, lementettem már egy csomó képet hozzá. Kár, hogy nálunk nincs úgy elterjedve ez a borsó dolog, pedig nagyon aranyos. Nekem már kettő kell:-).

Kriszti írta...

Nagyon tetszik! Pont mostanában találkoztam én is ezzel a borsó dologgal, amikor az ikres laphoz kerestem inspirációt a neten. Ott 2-3 borsószem ült egymás mellett, fehérek, barnák, sárgák, cukik :)

Noé írta...

Nahát! ez a borsó dolog új nekem. :) De nagyon jópofa. Kár, hogy engem nem ajándékoz meg ilyennel senki. :((