2012. június 11., hétfő

Feeling montage! - apró darabkák a mindennapokból

Annyi mindent tudnék mesélni, pedig csak hétköznapi dolgok történnek, de azok színesek! Összeszedtem pár fotót, amit mostanában lőttünk. Közben rájöttem még kétszer ennyit tudnék mutatni. Az elmeroggyant türkiz-menta mániám az alsó sorban látható. Ezeket mind pár héten belül gyűjtöttem, vagy készítettem és nem teljes a lista. A chevronos bögrét kell elemezni? :) Teljesen véletlenül ugrott a kezembe, igazából esélyem nem volt, hogy meglássam, mert egy rohanós céltudatos vásárlás alkalmával került a látómezőmbe és gondolkodás nélkül kaptam le futás közben egy alsó polcról, majd utána szemügyre is vettem és még akkor is kellett. Kb. ilyen volt: "Úúú chevron, kell!!.... Mi is ez? " És igen évek óta nézegetem az AF 1.8-ast hiszen van én nekem csúcsminőségű fix obim nem is egy, hanem sok (orosz) csak mind manuális és múlt hétvégén ismételten rájöttem a babafotózáshoz mennyire jó lenne végre egy AF (auto focus) is szupi fényerővel. Nos emellett döntöttem sok fotós blogot elolvastam már rég és mindenki lebeszélt az 1.4-esről mert, hogy nagyon nem éri meg az árát. Szkeptikus vagyok az olcsó is jó dolgokkal, de eddig pöpecül teljesít! Azért a jó kis orosz obiim nem fognak nyugdíjba menni mellette, mert imádom ahogy rajzolnak, hibátlan képet ad, csak melósabb használni. :)


Szép estét, jó alkotást!

1 megjegyzés:

Tittina írta...

Nagyon-nagyon tetszik ez a kis osszegzes :) Nekem is kene mar valami ilyesmit osszehozni -tobb, mint 1 honapja nem irtam a blogomba :(
Es sztem e fantasztikus fotok hatasara par napon belul ujra jelentkezem <3