2012. november 13., kedd

Füli tartó - újrahasznosítás

Megmaradt festővászon kereteket festettem türkizre még régen. Pár napja azonban oltári fülbevaló vásárlásba kezdtem, mert olyan volt, meg mert más ékszert nem tudok hordani lényegében a melóban, és kezdtem nagyon belepunnyadni az unalmas hétköznapokba. Na a nagy nekiugrásnak majd gyurmázás is lesz a vége, de vasárnap gyorsan összedobtam ezt a kis fülbevaló tartót, a falra, hogy gyorsan ki lehessen választani hangulatomtól függően mi lesz a kedvenc. KI is pakoltam az aktuális "még használni fogom" státuszúakat na meg az újakat, a már sosem fogom hordani bilétát elnyerőket pedig gyurmával fogom bevonni... ;) (már hogy ami pici ezüst figura)






Jó alkotást! :)

4 megjegyzés:

Lolli írta...

Klaaassz! :))

Nóri írta...

Szép és türkiz! Hiányoznak a fotóid. Nem akarod folytatni?

Vera írta...

KÖszönöm!

Nóri, háát jól közbe jöttek a dolgok és akkor megszakadt, így meg már olyan izé.... :D Lehet majd egyszer nekiállok úgy magamtól újra. :)

Sabee írta...

hű mennyi szép fülbid van! a kis jégkrémes nagyon cuki és az a sok rózsás.... <3 :)