2013. április 29., hétfő

FEKETE - MENTA album lánybúcsúra

Történt az úgy, hogy eljött egy újabb lánybúcsú barátnőm köreiben és a múltkori nagy örömöt és meglepődést szerette volna újra átadni egy kedves barátnőjének, egy scrapbook album által és erre a megtisztelő feladatra engem kért fel. Ilyenkor mindig kifaggatom: milyen a lány (egy kicsit már ismertem mesélésekből a vidám bohókás életszerető mindig feketében járó lányt), mit hord, mit szeret. Ha bemegy egy boltba vázát venni pöttyöset vagy csíkosat választ vagy egyszínűt? És hasonló kérdések. Kihívás és a legnehezebb feladat egy scrapper számára, ha egy valójában ismeretlen személynek készít albumot. Ez kívánja legtöbb odafordulást lelkileg. Egyszerűen meg kell ismernünk a fényképek alapján valakit, hogy meg tudjuk érinteni a lelkét az albummal és ne csak egy darab szépen összeállított papírhalmot kapjon. Nekem ez eddig még mindig sikerült. Ez a lány imádja a feketét az utána következő színként pedig a zöldet írta. Így már láttam is lelki szemeim előtt a rendhagyó fekete alapokon nyugvó menta színezetű albumot a vidám fotókkal. Nagyon tetszett neki! És a többi megjelent hölgyet is sikerült elkápráztatni, mert egyikük meg is keresett e-mailban, hogy őt nagyon érdekelné a digitális scrapbook is segítsek eligazodni, elkezdeni. Örömmel írtam neki kisregényt! ;) Az ilyen pillanatok mindig újult erővel töltenek fel, pedig nekivágni egy ilyen albumnak iszonyat stressz számomra. Izgulok, sakkozok a papírokkal, színekkel. Jajj vajon melyik jönne be neki jobban? Ezt a  virágot vagy inkább ezt csípné ha itt lenne? Aztán, ahogy haladok előre már érzem, hogy rátaláltam az összhangra, nézem a fotókat, mókákat és kialakulnak a történetek. Ez idő és lelki munka eredménye. :) Mindig hagyok kommentnek helyet, direkt! Szeretném rávenni az ajándékozottat, hogy írja meg a saját élményeit is, azon túl, amit én oda oda írok néha (ha kapok infót). 






































Szép hétfőt, jó alkotást! ;)

3 megjegyzés:

{Timi} írta...

Imádom Veka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!4

Ibolya Molnár írta...

Nagyon ütős!

Izzie írta...

Nagyon szép album!Jó lenne a fotókat is látni.