2013. december 22., vasárnap

Instagram album textillel, rózsaszínnel és arannyal!

Az úúúggy  vooolt...... hogy pár hete kaptam egy e-mailt. Igen elég sok minden kezdődik így, de ennél a levélnél nem tudtam, hogy leüljek, sikítva válaszoljak, vagy csak simán ugráljak örömömben. Aztán kb. valahogy ezt mindet egyszerre műveltem inkább. Kaptam egy nagyon megtisztelő felkérést, egy olyan személytől, akinek szeretem a munkásságát. Ő nem más mint Papp Diána írónő. A húgának készítettem az albumot, örömmel, izgulva, de mindenki boldogságára sikere lett.
Használtam benne pár új dolgot, mint a szuper új sablonjaimat (tollpihék, feliratok a fotókon), nyomtatott pausz háttér és a fő cím is pausz kis ablakként. A borító egy része textil és alatt kis puha vatelin van. Sok festés, pacázás ezt az albumot is végig kíséri. Nem mutatok meg minden oldalt, és azokat is kitakarva-homályosítva, hiszen többnyire családi fotókról van szó. Azért remélem, így is látjátok a lényeges dolgokat, és nektek is tetszik majd! :)































Boldog karácsonyt és jó alkotást minden kedves olvasómnak! ;)

2 megjegyzés:

AmyBird írta...

Szia!

Az album egyik oldalán lévő cicát a karácsonyfa mellett te rajzoltad? Egyébként nagyon tetszik az oldal csak így tovább! :)

Vera írta...

Szia! Köszönöm szépen! A cica egy meséből van. Akinek készült az album, egyik kedvence. Pettson és Findusz a címe.