2016. január 25., hétfő

Sztori 2016 - Handbook

Idén Handbook albumba fogtam, de nem szeretnék semmi beosztás alapján haladni, mint a hagyományos PL (Project Life) albumoknál. Inkább csak úgy haladok, amikor ihlet van. Sok idő telt el, hogy nem csináltam semmit. Furcsa is, meg jó is "visszatérni" már ha lehet ezt annak nevezni, mert még mindig csak bízom abban, hogy nem esek vissza notórius tékozlónak. Az első pár gondolat bekerült az albumba. 
Az album eredetileg egy kraft Studio Calico-s handbook, amit bevontam fehér lenvászon anyaggal (valamikor szoknya volt). Az elején egy sávot füstfóliával maszatoltam be, de nem teljesen csak úgy rusztikusan, majd a cím natur chipboardból és akrilchipi-ből állt össze. A fehér akrilchipi szöveget Sarpie tollal festettem át feketére. 

Scrapfellow SZTORI kit klub papírokat és kiegészítőket használtam. 








Jó alkotást! ;)

Nincsenek megjegyzések: