2016. február 12., péntek

Egy kicsit őrült, és?

Elgondolkodtál már azon, mi van, ha Sylvia Plath nem őrült volt csupán csak fázott? Ezt egyszer egyik kedvenc sorozatomban tették fel, persze poén, de.... mi van ha...!? Hol is kezdődik az őrület, vagy a bolondság, vagy már megint a konvenciók, a társadalmi elvárások mocskos sötét iszapos posványában ragadtam és cuppogok erősen az új cuki fekete csizmámmal kifelé belőle? Legalábbis szeretnék. Mostanában kevés jó döntést hoztam, pontosítva úgy tűnik a konklúziók erősen arra mutatnak. Sosem voltam jó döntéshozó, ha magamról és a lelki bugyrokról volt szó. A nagyok szerint ez a krónikus önbizalomhiány megátalkodott, megmásíthatatlan jele. Na szép, megint helyben vagyunk, gondoltam. Abban bízom, hogy a nagy esés végén csak lesz majd egy giga koppanás, puffanás, ami figyelmeztet, hogy na itt az alja innentől jön  fölfelé.... naív mi....! De csak azért kéne, mert van abban valami megnyugtató, ezt is Sylvia mondta, de ez tökre igaz. "Volt benne valami vigasztaló, hogy összeestem, és hogy mélyebbre már nem eshetek." Na de igazából az oldalpárhoz ez nem igen tartozik, csak gondoltam ha már a blogom úgy döntött maradni szeretne, néha kapjon is valamit az aki idetéved. Sületlenséget, főleg, csak, hogy nehogy elrugaszkodjunk a valóságtól, vagy efféle borzalom... grrr... A minap úgy egy hónapja ( helyesbítés-- pontosan ma egy hónapja), beszélgettem egyik kedvenc emberemmel, amikor is előkerült, hogy nincs tetoválásunk. Az igazság az, hogy  tetkót csak 50% szeretnék és amíg ez a szám nem csúszik legalább 95%-ra nem is lesz. Ellenben egy ideje megfogalmazódott bennem egy egyszerre praktikus és virgonc gondolat. Lesz hegem tetkó helyett. Lett. És most a jó döntést hoztam. Tudom, mert mosolygok... A mosolyban pedig benne van az emlék, a szeretet, a bolondság esszenciája.

Scrapfellow Kit klub - TŰZ készlet, február. Nézzetek majd körül a galériában is!

"Are you in touch with all of your darkest fantasies?
Have you created a life for yourself where you can experience them?
I have. I am fucking crazy.
But I am free.."
    




Alkossatok, éljetek! ;)

Nincsenek megjegyzések: